Пасарелката, която свързва "Модър-Царевец", ще бъде премахната по време на строително-монтажните работи, а след това пешеходното преминаване ще се осъществява през подлеза. Това става ясно от отговор на питане от Община Пловдив към потенциален строител на пътното съоръжение.

Така единственият начин за пресичането на жп линиите ще бъде под земята. Припомняме, че се предвижда вдигането на предпазна и шумоизолираща ограда покрай жп линиите. Причината е, че влаковете ще се движат с над 100 км през града по трасето София-Бургас.

Питането на потенциалната фирма строител за пасарелката е придружено и с молба за удължаването на процедурата с 20 дни. Възложителят на поръчката – гл. инженер Йордан Калев обаче е заявил, че срокът вече веднъж е бил удължен и поради това към момента това не е възможно.

Така оферти ще се приемат до 25 март, а на другия ден се очаква да се види дали има кандидати за съоръжението.

Стойността на поръчката е около 12 милиона с ДДС. За да бъдат допуснати до участие в процедурата обаче, кандидат-изпълнителите трябва да отговорят на сериозни изисквания, едно от които да са реализирали минимален оборот от строителство, през последните три приключили финансови в размер на прогнозната стойност на обществената поръчка от 9 875 000 лева без ДДС.

Защо никой не иска да строи "Модър-Царевец" и малко ли са 12 млн. лева за него?С гръм и трясък се провали очакваната "битка" на строителите за пътната връзка