Шофьор от Пазарджик платил три пъти за електронна винетка, след което се оказало, че няма валидна и се наложило да купи четвърта – от гише.

За първите три дори не получил дори касов бон, макар че парите са преведени по сметка на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ).

Досега - вече два месеца, не получава и отговор на молбата си за възстановяване на парите, въпреки че срокът за това е едномесечен.

Междувременно мъжът е направил всичко по силите си, за да си върне напразно платените суми.

Сега от АПИ го съветват да подаде молба в Областното пътно управление в Пазарджик, но и от двете ведомства са единодушни, че за повече информация трябва да се обърнат към дъщерната фирма БГ Тол.

Връзката с нея е само с кол-център, чиито служителки обясняват, че нищо не зависи от тях. Или по имейл, от който се получават автоматично генерирани нищо неказващи отговори.

Историята:

На 1 януари т.г. Красимир Нанов отива в една от бензиностанциите в града, за да си плати винетка, тъй като на следващия ден му предстои пътуване до София. Около 20:00 ч. прави три опита, нито един от които не е успешен, разказа пред "Дарик" съпругата на потърпевшия Димка Нанова.

На 2 януари тръгват за София на риск. В друга бензиностанция правят нов опит. Устройството не работи, но поне не ги ощетява с пари. Докато направена по-късно проверка в обслужващата банка на Красимир показва, че за първите три пъти са извършени три транзакции общо за 291 лева.

Справка с АПИ пък сочи, че валидна винетка няма. Нито касова бележка за успешните иначе плащания.

Димка уверява, че в техния случай дори няма сгрешени данни. Въпреки това вече два месеца нито парите са им върнати, нито им е изпратен отговор на подадената молба.

А в сайта на БГ Тол пише, че в 30-дневен срок от подаване на молба парите ще бъдат възстановени.

Жената разказва, че от централата на АПИ им услужили и с номер на Олег Асенов, началник на отдела за управление на информационните системи. Той обаче не отговорил на нито едно тяхно позвъняване.

Точно това прехвърляне на топката и игнориране на въпроса накарало Нанови да потърсят съдействие от медии. Нанови се надяват, че все пак парите им ще бъдат възстановени, но се готвят и да съдят БГ Тол, ако това не се случи.

Десетки пазарджиклии ужилени за е-винетки, не им връщат парите 2 месецаТри пъти ги платили от терминал на бензиностанция, но така и не ги получили