Вече два месеца кондукторите от пловдивския градски транспорт така и не разбраха какво е "Еднократен билет с прикачване". За поредния случай в автобус от вътрешноградския транспорт сигнализира пловдивчанака, която всеки ден използва линия номер 1.

Дамата се е качила от спирка в район „Южен” в посока центъра на града, като преди това си закупила билет от автомата на спирката. Качвайки се в рейса, „циркът” започнал. Кондукторката  учудено разгледала билета и упорито започнала да спори, че подобен вид са невалидни, дори фалшиви. Отказала да го приеме и поискала такса за превоз от пловдивчанката.

„Тя се опита да ми обясни, че този билет не важи. Аз й го показах и на него освен че пишеше дата и час на валидност, беше изписано името и на Община Пловдив. Тя го разгледа с недоумение и смени версията, опита се да ме убеди, че билетът е фалшив и че това е измама”, коментира читателката ни.

В крайна сметка след дълъг спор, пловдивчанката успяла да убеди кондукторката в правотата си. Едно обаче не става ясно на редовната пътничка – защо служителите не са наясно със системата или има друга причина да не приемат подобен тип билети?

„Недопустимо е служителите на обществения транспорт да не са запознати със задълженията си и да правят подобни "панаири". Нека от общината или от общинско предприятие "Организация и контрол на транспорта" да им обяснят какво важи и какво не”, допълва пловдивчанката.

Припомняме, че от първи юни беше даден старт на най-новата услуга в пловдивския градски транспорт. Няколко дни по-късно наш екип направи проверка как функционира системата и дали служителите са наясно с нея. Докато се возехме в градските автобуси обаче, не можахме да получим всички отговори, тъй като самите кондуктори ни посрещаха с въпроси и любопитни погледи. 

Какво още установихме, може да видите ТУК:

Приключение в Пловдив: Колко автобуса успяхме да сменим с 1,5 лв. и как работи системата СНИМКИСлужителите на градския транспорт имат много повече въпроси, отколкото отговори за новата услуга