„Тодор Чонов – първи, следван от Костадин Димитров и Славчо Атанасов, според Facebook”, това съобщение бе изпратено от пресцентъра на партията, издигнала Чонов за кмет на Пловдив. В него се каза, че зам.-кметът по транспорт е най-популярният в социалните мрежи с 51 000 харесвания в официалната му страница.

Далеч, далеч след него е кандидатът на ГЕРБ – Костадин Димитров с едва 12 000 харесвания, а Славчо Атанасов с под 10 000 харесвания.

На какво дължи тази популярност Тодор Чонов?

Работата му като зам.-кмет, работата му като шеф на полицията, или бизнеса с бившата му фирма „Поли Ин 95”, която печели обществени поръчки в Община Пловдив?  Отговорът е нито едно от трите, а е плод на обикновена манипулация.

Бивша фирма на Тодор Чонов, кръстена на дъщеря му, взе 535 хил. лева от Община Пловдив„Поли ин 95” започва масово да участва в обществени поръчки след излизането на зам.-кмета от нея

Т.нар. официална страница на Тодор Чонов е купена и преименувана съвсем наскоро.  Видно от историята й, която всеки може да види, въпросната страница е основна през 2014 година.

Нейното име e било „Европейска среда в България” до 29 септември 2023 година. Така преди по-малко от месец тя се преименува на Тодор Чонов/ Todor Chonov, цялата стара информация се изтрива и започват предизборните обещания на кандидат-кмета.

Нещо повече проверка на кеша в Гугъл показва, че допреди да се преименува на Тодор Чонов, страницата е имала над 52 000 харесвания. С други думи – не само, че той не е натрупал последователи, а има отлив на такива. Основният въпрос е след като Тодор Чонов лъже за такива неща какво е правил като зам.-кмет, за да трупа дивиденти.