Кондукторката на автобус №1, обвинена във вербална агресия и арогантност, отрече набежденията и определи ситуацията като „неправда“. Както медията ни писа, пътници от градския транспорт сигнализираха, че служителката на градския транспорт редовно крещи и обижда хората.

Възмутени пътници: Кондукторка на градския транспорт в Пловдив настъпваше хората, системно им крещиТе алармират институциите да обърнат внимание върху поведението на служителите

Версията за случилото се, споделена от Светлана Дракова, обаче се разминава чувствително с тази на читателите ни:

„Много хора имаше в рейса през въпросната сутрин. Качваше се от втора врата възрастна жена, затова отидох до нея да и помогна да се качи и да седне седалка до първа врата. Просто малко повиших тон на пътниците да направят място. Тогава две пътнички се заядоха с мен, че крещя“, заяви пред медията ни обвинената Дракова.

От думите на кондукторката става ясно, че малко преди това между въпросните пътници и кондукторката възникнал спор:

„Направих забележка, че чантити им са върху работните ни листи, това са документи. Те започнаха да обясняват, че се заяждам и съм била агресивна. Заявиха, че ще подадат жалба, но за какво – че съм помогнала на възрастна жена да седне ли?“, допълни Дракова.

Тя бе категорична, че за 15-годишния ѝ стаж като служител в градския транспорт не е имала други ситуации на конфликти с потребители на услугата. Сподели още, че служителите в градския транспорт също стават жертва на агресивно поведение, а тя самата е имала няколко ситуации, в които е била жертва на подобно поведение.

„Когато връщам ресто в дребни монети – хора са ме псували, дори блъскали“. За тези случаи обаче не е подавала сигнали до преките си ръководители.

„Въпреки това аз ще запазя доброто в себе си и ще върша добрини. Аз съм винаги с усмивката на лицето си, но усмихнатите хора не се приемат. Не мога да го понеса това нещо, такава неправда“, заключи  Дракова.