Сприхаво отношение на персонал в градския транспорт възмути пловдивчани. Неприятната за пътниците ситуация се развила тази сутрин в Автобус №1 по направление Кючук Париж - Център, споделя читател на TrafficNews. „В един момент госпожа кондукторката започна да стъпва по краката на хората. Направиха ѝ забележка, а тя взе да крещи и да се разправя с пътуващите в автобуса“, коментира свидетел.

Той споделя, че потребителите на градския транспорт останали възмутени от поведението на жената. От разговор с редовни пътници на линията станало ясно, че лошото отношение на кондукторката е системно.

Вместо да си гледа задълженията, тя се чуди с кого да се кара и заяжда. Доста от пътуващите коментираха, че е сприхава и агресивна. На никого не му се слушат глупости или кавги сутрин и не иска да бъде блъскан и настъпван“, допълва пловдивчанинът.

По думите му в даден момент водачът на автобуса я помолил да спре да вика и крещи: „явно и той не издържа с нея“, разказва още пътника. 

Той апелира фирмите превозвачи и ОКТ да поемат контрол над отношението на служителите в градския транспорт. Последните обаче трудно биха достигнали до разрешаване на този казус, тъй като все още се мъчат да уредят въпроса със системното неизпълнение на графиците и измамите с препродаване на билети втора ръка. 

Припомняме, че по информация на медията ни към момента един от превозвачите в консорциума, с който община Пловдив има договор, е постигнал антирекорд откъм изпълнение на поверените му маршрути. До 10:00 часа сутринта по улиците са липсвали 17 от общо 23 автобуса на „Хеброс бус”, които обслужват 5 линиите от градския транспорт – 6,7, 29, 37 и 99.

Недопустимо! „Хеброс бус” не изкара 70% от рейсовете си в Пловдив, фалитът е въпрос на времеЩе изготвим доклад към кмета – за прехвърляне на линии, или дори прекратяване на договора, каза шефът на ОКТ