„Това е абсолютна гавра, не мога да си обясня как нормален човек би направил подобно нещо!”, „Деца са! Всеки е правил по някаква лудория, но оправдавам постъпката им, но не ги разпъвайте заради нея”, бяха две от мненията, които контрастираха в двете елитни пловдивски школа -  „Професионална гимназия по електротехника и електроника" и „Професионална гимназия по архитектура, строителство и геодезия”.

Причината бе клипът, пуснат в социалните мрежи, на който се вижда как едно момче държи свой съученик, а други допира задните си части в лицето на хванатия младеж.

Посоченият за главния виновник Иван  и неговият приятел се извиниха публично, но срещу тях вече започна проверка от Инспектората по образования, както и училищата, в които учат.

„Той е изключително добро  момче, целият трепери от случилото се и съжалява ”, заяви зам.-директорката на Строителния техникум инж. Димовска. Тя допълни, че тече пълна проверка  по случая, изявления ще дадат, след като говорят с родителите на Иван.

Другият насилник, който държи жертвата през цялото време учи в „Професионална гимназия по електротехника и електроника".  Оттам  обясниха, че младежът  е казал, че е било просто шега и не са искали да наранят момчето.

Част от възпитателите, които преподават в двете училищата заявиха, че са потресени от случилото се. Според тях това не е нормално поведение и учениците трябва да бъдат наказани. Други, които познаваха момчетата,  яростно ги защитиха. Те ги засипаха с похвали личността им, а и изтъкнаха, че това, което се случило било в извънучебно време, следователно не било въпрос към училището.

Нито един от съучениците на двамата гавраджии обаче не ги защити. Всички бяха на мнение, че подобна детинска постъпка е плод на лошо възпитание и среда, както и за избиване на комплекси.

Институциите се самосезираха след скандалния случай . От Регионалния инспекторат назначиха пълна проверка, като сигнализираха и на  Държавната агенция за закрила на детето и Социално подпомагане. Полицията също започна разследване за поведението на двамата ученици.