Трябва да се отбележи, че в следващия списък са само автомобили, които са търсени от потребителите на Google в САЩ. Затова и в него влизат марки и модели, преобладаващи на местния пазар. В други държави със сигурност резултатите ще бъдат различни.
1. Ford
Напълно нормално е американската компания Ford да е особено популярна. Това се дължи както на самата марката, така и на факта, че пикапът F-150 от години е най-продаваният модел в САЩ. Експертите са на мнение, че след обновяването си този автомобил ще остане на върха в тази класация и през 2018 г. В Google често е търсена информация и за моделите Ford Explorer, Ford Escape и Ford Edge.
2. Lexus
Японската марка Lexus винаги е била насочена предимно за американския пазар. През текущата година компанията пусна няколко нови модеа, включително флагманския седан LS, спортното купе LC и обновения всъдехода LX. Сериозен интерес е предизвикал и 7-местният кросоувър RX L. Трябва да се отбележи, че през 2017 г. именно Lexus е най-популярната марка в Щатите сред автомобилите с висок комфорт.
3. KIA
Корейските производителите не крият амбициите си да превземат световните автомобилни пазари. Доказателство за това е KIA, която предизвиква огромен интерес сред ползвателите на Google през 2017 г. Най-търсени са моделите Optima, Sorento, Soul, Sportage и Stinger. Неслучайно продажбите на KIA вкараха компанията в първата десетка на автомобилните марки в Щатите.
4. Toyota
Японската компания Toyota също намира място в 10-те най-популярни автомобилни бранда в интернет за 2017 г. Трябва да се отбележи, че през текущата година марката е продала на пазара в САЩ над 2 млн. автомобила, което ясно показва колко много хора са търсели в Google информация за Toyota и нейните продукти, предава Аутомедия. С най-голяма популярност се ползват Sienna, Tacoma, Camry, Celica (въпреки че тя не се произвежда) и Corolla.
5. Honda
Този производител винаги е сред фаворитите на американския пазар. Ползвателите на Google са търсели най-вече информаия за Civic, Accord и CR-V. Това дава резултат и при продажбитена модели на Honda в Щатите, където и през изминалата година компанията е сред водещите.
6. Buick
Единственият бранд на американския гигант General Motors, който успя да влезе в първата десетка по търсене в интернет, е компанията Buick. Според информацията, най-голям интерес са предизвикали моделите Buick Enclave, Buick Regal, Buick LaCrosse и Buick Encore, а а също така Buick LeSabre, който не се продава от 2005 г.
7. Acura
Премиум-марката Acura първоначално е направена именно с цел налагане на пазара в САЩ, затова не е изненада, че тя се ползва с голяма популярност сред потребителите на интернет в страната. Най-търсена е информацията за кросоувъра Acura MDX. Следват моделите RDX и TLX, които са по-популярни дори от хибридната суперкола NSX. Добре се „представят” дори спрените от производство през 2014 г. модели TL и TSX.
8. Tesla
Основната причина Tesla да се намира на това място е, че гамата на компанията не е толкова голяма, колкото на останалите производители в списъка. Все пак сериозен брой потребители са търсили информация не само за Tesla Model S, Tesla Model X и Tesla Model 3, но и за представените в края на година камион Tesla Semi и Tesla Roadster.
9. Hyundai
На фона на своя „брат” KIA компанията Hyundai е търсена по-малко в Google, но това не пречи на корейския производител да попадне в Топ 10. Най-сериозен е интересът към моделите Sonata, Elantra, Santa Fe и Gemesis. Трябва да отбележим, че Genesis вече е напълно отделна марка.
10. Dodge
Компанията Dodge е едниственият представител на концерна Fiat Chrysler Automobiles, който попадна в десетката. Отбелязва се, че Dodge привлича внимание най-вече с „горещите” си модели Charger и Challenger. Колкото и странно да изглежда, супермощното купе Demon е едва на пето място по търсене на автомобили на Dodge в Google.
Още от категорията
Ето кои са най-икономичните коли