Градските власти се надяват да улеснят бизнеса и живота си с помощта на новата технология, която вече е привлякла вниманието на редица компании.

[/userfiles/files/dubai-2311412_960_720.jpg]

Фондацията Dubai Future започна работа по създаването на нова програма стимулираща туризма под наименованието Дубайски точки (Dubai Points). Системата е разработена на платформа на базата на блокчейн и лоялна договор технология Loyyal .

"Тази програма е доказателство, че блокчейн не се ограничава до финансови транзакции, а може да се използва по много начини, включително насърчаване на туризма", каза Сейф Aл Алели, главен изпълнителен директор на Фондация Dubai Future.
Дубайските точки ще могат да бъдат печелени и изкупувани в участващите местоположения въз основа на уникалния начин на живот на туристите, както и произволен брой други данни, като например време от деня , поведението му в миналото, местоположение, възраст и т.н.

Сред потвърдените участници вече са една от местните авиокомпании, Jumeirah, Flyin, Privity, Digitus, Международния център за кулинарното изкуство Дубай, SquareCircle Tech, Фондация Dubai Future и на други компании.

[/userfiles/files/1-SXXZppefXFNjOb5BPhLBaA.jpeg]

"Това е първата по рода си програма за стимул на туризма, както и най-големият съвместен проект на публично-частни партньорства с използването на технологии блокчейн и интелигентни договори. Искаме Дубай да се превърне в най-щастливият град в света до 2020 г. Тази програма помага на Дубай и дава възможност за персонализиране и лична връзка с всеки посетител ", казва Грег Симон, главен изпълнителен директор и съосновател на Loyyal.

[/userfiles/files/dubai-1983754_960_720.jpg]

"Много туристи, посещаващи Дубай, се лишават от възможността да се потопят в богатата история и култура на това място.
Програмата за точки в Дубай ще стимулира туристите да посещават други места, които да бъдат подходящи за техните предпочитания, като това ще ги възнаграждава с бонус точки, които могат да бъдат изразходвани, въз основа на техните предпочитания, "- казва Шон Денис, главен оперативен директор и съосновател на Loyyal.

Когато потребителите изтеглят Loyyal приложението, от Google или App Store на Apple, те преминават през процес на регистрация, който помага да се формира основата на идентификационния им номер за блокчейн на тези дейности, пише Cluborfei.com

[/userfiles/files/hands-coffee-smartphone-technology%281%29.jpg]

Посетителите могат да потвърдят, че са посетили обектите посредством метода на геолокация или с добавена реалност функция на приложението, което позволява на потребителя да направите снимка на обекта и да печели награди чрез точките, които събира.
Точките могат да се използват за допълнителни печалби като натрупване на баланс в SIM картата, храни и напитки, или организиране на частни автомобилни услуги, например.

[/userfiles/files/AiSpot-Roeros-Digital-Destination-scandinavia-blockchain-loyyal%282%29.jpg]

Преди дни стана известно, че люксембургският клон на Делойт, (голяма международна компания, предлагаща одит и счетоводни услуги), си сътрудничи с Loyyal и четири други стартиращи фирми, за да предложи на своите клиенти нови блокчейн решения.

Сега Делойт създава двадесет прототипа на блокчейн технологии за различни приложения, включително цифрова интензификация, цифрово банкиране, международни плащания, лоялност и бонус системи, инвестиции и застраховки.