Предложението автобуси да минават през всички предприятия около Пловдив, не бе прието от Общинския съвет. То бе входирано от Руси Панчев, но зам.-кметът Александър Държиков не се съгласи с идеята на един от своите предшественици.  Причината е, че ако всички автобуси удължат маршрутите си до селата около Пловдив това ще вдигне с 4 милиона км годишно пробега на автобусите. След въвеждането на електронното таксуване пък, че фирмите превозвачи ще получават субсидия само на изминат км по 2 лева.

 По прости сметки излизало ,че 8 милиона лева би струвало рейсовете от общинската схема да удължат маршрутите си до  „Тракия икономическа зона”.

Освен това труден би бил и моделът на слагане на спирки до предприятията. Така няколко фирми, които са на пътя за село Труд, няма как работниците да преминат от другата страна, за да хванат обратния рейс и ще трябва да ходят до селото. Изграждането на пасарелки също би струвало значително.

Съветниците приеха доводите на зам.-кметът и отхвърлиха предложението на Руси Панчев.

Още новини ТУК

TrafficNews.bg