"Дентсу Груп" - японско акционерно дружество с международна реклама и връзки с обществеността, и "Тойота Мотър Корпорейшън" са постигнали съгласие за биснес сътрудничество като създадат две компании, с които да подобрят комуникациите и дигиталната трансформационна стратегия на Тойота, съобщава Ройтерс.
Двете фирми ще бъдат подчинени на една обща, от която Тойота ще притежава 66 %, а Дентсу - 34%. Компаниите са се разбрали да започнат съвместна работа през януари 2021 г., научаваме от агенцията.
Едната от новосъздадените компании ще фокусира действията си върху подобряването на маркетинговата стратегия на автомобилния гигант, създавайки "изключителна вяра у клиентите". Другата подфирма ще работи над дигиталната трансгормация и употребата на данни, за да се подобрят връзките с клиентите, заявяват пред репортери Дентсу.
Превод и редакция: trafficnews.bg