„Призрачната линия на Пловдив”, „Фантомът от градския транспорт” – това са все названия, с които пътниците под тепетата наричат линия 10, която преди години бе една от най-използваните. С течение на времето обаче тя все повече се „разрежда”, като за нея хората говорят много, но рядко я виждат.

Призрачната линия на Пловдив, за която хората знаят, но рядко я виждатУченик най-редовно чака по 40 минути линия 10, която скоро трябва да бъде при друг превозвач

Читател на TrafficNews отново сигнализира, чеситуацията с автобусната линия вместо да се подобри, тава все по-зле.

„В продължение на дни обслужването по линия 10 продължава да се влошава, като от 4 коли, макар че по разписание трябва да са 5, намалиха се на 3. Това означава, че времетраенето на "драстичните" 50 минути може да се увеличи на час и половина. Искам попитам собственика на фирма "Хеброс бус" -  като сте в така наречения фалит, защо не си дадете всички линии на другите превозвачи или не дадете фирмата ви на някой от тях да я купи, както стана с фирмите "КЗТ Златанови" и "Меритранс", купени от "Автобусни превози - Пловдив"? Искам да кажа и на Общината да върне редовните разписания, защото хората вече не издържат да чакат по 1 час автобус”, пише нашият читател.  Според него има и друг вариант -  Общината да си вземе линията и да я вкара в новосъздаденото общинско дружество по транспорт. 

От ОКТ заявиха, че също правят проверка на линията заради разредените курсове и ще последват санкции. Директорът на предприятието Георги Стоилов каза, че решението за прехвърлянето на линията ще бъде взето другата седмица, а новият превозвач ще започне да я изпълнява от 1 юли. Макар да не е взето решения коя фирма ще я обслужва, най-вероятно това ще е през една от трите фирми на Петков Ангелов.

Припомняме, че именно заради линия 10 Общинският съвет взе решение, с което да се коригират договорите с превозвачите. Така при съгласие от всички в консорциума една линия може да се предоставя на други превозвачи.