
Веригата хранителни магазини „Кауфлад” обърква своите клиенти с червени етикети на избрани стоки. Това стана ясно от клип в социалната мрежа TikTok, където нашенец е помислил, че обявените уж промоционални цени са фалшиви.
Той е решил да провери дали намаленията са реални, като сравни цената с тази на стария етикет, а те са се оказали напълно еднакви. Това, което му е убягнало, обаче е, че продуктът не е бил в промоция, а е част от кампанията на веригата „От нашата реклама”.
Това би могло да заблуди клиентите, тъй като етикетите са същите като тези на стоките в промоция. Те са в един цвят и са написани с еднакъв шрифт. Единствената разлика, която обаче не всеки забелязва, е че в левия ъгъл на едните пише „По-евтино” (при които наистина има намаление), а на другите – „От нашата реклама”.
Веригата маркира свои намалени продукти и с жълт стикер, но с тях положението е по-различно. Те са с надпис „Избери качество на ниска цена” и са част от кампанията „Спестявай с Kaufland”. Жълтият стикер гарантира, че този продукт не може да бъде намерен в мрежата на по-добра цена, но повечето са такива, които се предлагат само във веригата.
Репортер на медията ни направи проверка в едни от магазините на марката в Пловдив. Оказа се, че наистина клиентите лесно биха се объркали и биха се подвели да закупят стока на реална цена, мислейки си, че тя е намалена. Разлика между етикетите от двете кампании е трудно да се направи. Маркираните като промоционални стоки наистина са намалени, но тези с надпис „От нашата реклама” не подлежат на отскъпки и са на реални цени.
TrafficNews призовава всички граждани да четат внимателно етикетите на стоките преди да ги закупят.
Още от категорията
Виж всички
Прекратяват дело за кражба на 200 лв. след 33 години

