
Анализът на нощния градски транспорт в столицата към момента налага промени в маршрута на автобусите. Това стана ясно след днешното заседание на Столичния общински съвет, където се прие, че ще се нанесат корекции на спирките и маршрутите на вечерните линии. Причина за това е, че нощният транспорт в София не е рентабилен. Средствата от продажбата билети покриват едва 20%.
Услугата все още е експериментална. Столичани и гости на столицата ще използват нощните линии със сигурност до края на 2020 г. Но до юни същата година Центърът за градска мобилност трябва да направи подробен анализ и да внесе предложения за промени. В ЦГМ се приемат и предложения от страна на гражданите как транспортът би могъл да стане по-привлекателен. Столичани могат да изпратят писмено предложенията си чрез електронното деловодство на страницата на ЦГМ.
"Гражданите, особено тези, които ползват нощните линии, да кажат откъде и през кой квартал да минават автобусите, къде да има спирка, за да е удобен и ефективен автоусът през нощта", призовават от ЦГМ.
Към момента данните сочат, че най-натоварената линия е тази от "Студентски град" до "Обеля". Най-много нощните автобуси се ползват през лятото - юни и юли, както и събота и неделя.
Още от категорията

Капан на границата с Гърция: Километрични колони от автомобили заради светофар ВИДЕО

Дете пострада при катастрофа с тротинетка

Моторист загина при тежка катастрофа край Хисаря
Акценти




Автомузей Марково – перфектната семейна дестинация за деня





Хиляди блокираха центъра на Брюксел в пропалестински протест
Темите на Traffic News

Потушават бунтовете в културния сектор със 150 млн. лв.
