Италианската компания за спортни и състезателни автомобили "Ферари" пусна собствена модна линия и отвори ресторант, съобщи  La Stampa.

Творчески директор на модното бизнес начинание става Роко Янноне, работил с Армани. Първата модна линия на автомобилната марка е с основни цветове в знаковите за бранда червено и жълто, а представянето ѝ се състоя в завода за спортни автомобили на компанията в Маранело, съобщи manager.bg.

Много от моделите за текстура на тъканите са взети от архивите на компанията, основана през 1947 г. от Енцо Ферари.

Колекциите ще излизат веднъж годишно и ще се продават в бутици в Маранело, Рим, Милано, Лос Анджелис и Маями и в онлайн магазина. Догодина компанията ще отвори собствен моно бранд бутик и в Китай.

Утре врати отваря и първият ресторант на марката. Той е разположен завода на "Ферари" в Маранело и ще се казва Cavallino.