Лентата "Убийствено интервю", подпомогната от шума, който се вдигна около приписаната на Северна Корея кибератака срещу "Сони пикчърс", спечели над 15 милиона долара от онлайн продажби и 2,8 милиона долара от продажбата на билети в ограничен брой киносалони в дебютния си уикенд, предаде Ройтерс, позовавайки се на филмовата компания, пише vesti.bg.

Вчера "Епъл" (Apple) пусна филма в своя онлайн магазин айТюнс (iTunes). 

"Имаме удоволствието да предложим "Убийствено интервю" под наем или за купуване в айТюнс", обяви "Епъл". Съобщението бе направено, след като "Сони" разпространи филма на няколко места в интернет.

"Сумата е впечатляваща", казва бокс-офис анализаторът Джеф Бок. Комедията, в която се разказва за заговор на ЦРУ за ликвидирането на севернокорейския лидер Ким Чен-ун, е спечелила от онлайн дистрибуция и ограничено излъчване в кината приблизително толкова, колкото очакваха анализаторите от масовото й разпространение, което "Сони пикчърс" отмени зарадиотправените от хакерите заплахи.

От филмовото студио оповестиха, че сатирата "Убийствено интервю" е била закупена или отдадена под наем над 2 милиона пъти, което я прави най-касовият онлайн филм на "Сони пикчърс".

Комедията с бюджет от 44 милиона долара с участието на Сет Роугън и Джеймс Франко излезе на екран миналия четвъртък в 331 независими киносалона.

По данни на "Сони пикчърс" лентата е реализирала 1 милион долара през първия си ден по кината и още 1,8 милиона долара от продажбата на билети през следващите три дни от дългия празничен уикенд.

Много посетители и собственици на киносалони са споделили, че са подкрепили "Убийствено интервю" в името на свободата на словото.

TrafficNews.bg