Коледа е и макар ние за кратко да си почиваме от проблемите, проблемите никога не си почиват. Особено тези с нередовния и неадекватно устроен градски транспорт на Пловдив. Неприятната тема за тази безконечна драма вдъхнови пловдивчанин. От името на гражданите, които редовно използват услугата на фирмите превозвачи в Пловдив, Димитър изрежда част от проблемите, с които всеки един от тях се сблъсква ежедневно.
Той се обърна към медията ни и с молба да попита община Пловдив няколко въпроса. Ние, от своя страна, призоваваме операторите и общинската администрация да зарежат автомобилите си и да се повозят известно време с градския транспорт, за да са добре подготвени, когато дават отговори на пловдивчанина. В противен случай, отбелязва той, търпението на гражданите се топи бавно, но сигурно и е възможно те да срещнат неподчинението им.
С част от схемите и проблемите на транстортната система във втория по големина град в страната, може да се запознаете тук:
Ето и посланието му, публикувано без редакторска намеса:
Пиша ви поради редицата сигнали от градския транспорт в Пловдив, при което искам и аз да взема дума. Искам да задам няколко въпроса към Община Пловдив:
Защо мислите, че фирмата “Хеброс бус” само нарушава договора, като другите превозвачи също го правят?
Защо си мислите, че като прехвърлихте линии 4 и 10 към друг превозвач, ще се оправи положението, като още от първите дни по тези линии са пуснати автобуси, които не отговарят на съответния договор, а и да не говорим за линия 93, която от две години се движат такива?
Като говорите за връщане на старите разписания, защо не го направихте точно сега?
Защо измисленото от вас новосъздадено общинско дружество не е започнало да функционира?
Да поговорим за линия 66, която всяка събота от 21:00 пропуска спирки, при условие че има чакащи пътници! От редицата сигнали по медии, които съм прочел за тази линия, би било при такова системно нарушение да се прекрати договора с превозвачът, който обслужва въпросната линия, а в случая не се прекратява! Това някакво прикриване на фирмите ли е?
Другото оплакване е за “легендарната десятка” , която от 1 септември имахме надежда, че ще тръгне с по-нормално разписание, но уви. Всяка сутрин от 6:50 се препълва и през повечето време стоя прав. Да не говорим, че понякога пускат от малките автобуси, както по-горе съм писал, като хората се натъпкват като риби в консерва и имаше и случай, в който съм я чакал 40 минути! Според мен трябва да се пуснат поне два големи автобуса или да се върне разписанието от 10 коли, както беше по времето на Чолаков.
Специално се обръщам към Петко Ангелов, който обслужва тези линии:
Като доставихте тези нови автобуси, не да ги пуснете по линии, като 1, 12 и 44, а по 4 и 10, които са също едни от най-основните в градския транспорт, а ако не можете да ги обслужвате (включително и линия 66), съветвам да ги предоставите на друга фирма да ги обслужва.
И към Общината: Ако не махнете тази каша, с която сте съсипали целия град (задръствания, ремонти, лош градски транспорт и т.н.) ще станете свидетели на неочаквано гражданско неподчинение. Също и към превозвачите се отнася това. Ние гражданите не заслужаваме такова грозно отношение. Просто искаме да отидем до учебното заведение, в което учим и до работното си място и обратно, само това е!
Лек ден и весели празници ви желая!
Още от категорията
Множат се заразените с Грип А в Пловдив, след боледуване – децата масово развиват отит