Заведения по Българското черноморие привличат туристи не с евтини цени, а с покемони. Предприемчиви собственици и мениджъри са се ориентирали към възможностите на хитовата игра "Pokemon Go", за да увеличат клиентите и приходите си. Това става чрез закупуване на т.нар. "модули за привличане" (Lure Module) вътре в играта. Този модул привлича покемоните към дадена локация и така "залавянето" им е по-лесно.
В поне две заведения в Слънчев бряг често се пускат модули, които да привличат покемони около заведението, разказват "ловци". Играчите отиват там за по-лесен улов и се възползват от услугите на бара - сядат, купуват си нещо за пиене или хапване. Печалбата може да е огромна - един "модул" привлича покемони в рамките на 30 минути и струва на заведението около 2 лева. Приходите от клиентите за това време могат да са много повече.
В Пловдив все още не е известен пример за ползване на "модули" за привличане на клиенти, играещи играта, но най-вероятно съвсем скоро и това ще стане.
Идеята новата игра да се ползва като магнит за клиенти, не е българска. Собственик на пицария в Ню Йорк използва същия метод, за да привлича клиенти около ресторанта си. Шон Бенедети похарчил едва 10 долара, с които привлякъл дузина покемони в заведението.
"Хора дойдоха, седнаха при нас, поръчаха си по няколко бири и играеха играта", разказва мъжът пред New York Post. В резултат от бизнес идеята му той е увеличил продажбите с впечатляващите 75 процента. Той не е единственият - десетки заведения в Щатите вече се възползват от играта.
Също в Ню Йорк бясна тълпа щурмува Сентръл Парк в търсене на рядък покемон (четете повече ТУК)
Антон Биров,
TrafficNews.bg
Още от категорията
Виж всички
Бойко Борисов лично посрещна шефа на "Райнметал" ВИДЕО
Акценти
Виж всички
Строят нова модерна учебна сграда за децата на Пловдив
Районното в Стамболийски с нов началник