Заведения по Българското черноморие привличат туристи не с евтини цени, а с покемони. Предприемчиви собственици и мениджъри са се ориентирали към възможностите на хитовата игра "Pokemon Go", за да увеличат клиентите и приходите си. Това става чрез закупуване на т.нар. "модули за привличане" (Lure Module) вътре в играта. Този модул привлича покемоните към дадена локация и така "залавянето" им е по-лесно.

В поне две заведения в Слънчев бряг често се пускат модули, които да привличат покемони около заведението, разказват "ловци". Играчите отиват там за по-лесен улов и се възползват от услугите на бара - сядат, купуват си нещо за пиене или хапване. Печалбата може да е огромна - един "модул" привлича покемони в рамките на 30 минути и струва на заведението около 2 лева. Приходите от клиентите за това време могат да са много повече.

В Пловдив все още не е известен пример за ползване на "модули" за привличане на клиенти, играещи играта, но най-вероятно съвсем скоро и това ще стане.

Въпреки това манията по залавянето на покемони се разпали с пълна сила под тепетата (четете повече ТУК).

Идеята новата игра да се ползва като магнит за клиенти, не е българска. Собственик на пицария в Ню Йорк използва същия метод, за да привлича клиенти около ресторанта си. Шон Бенедети похарчил едва 10 долара, с които привлякъл дузина покемони в заведението.

"Хора дойдоха, седнаха при нас, поръчаха си по няколко бири и играеха играта", разказва мъжът пред New York Post. В резултат от бизнес идеята му той е увеличил продажбите с впечатляващите 75 процента. Той не е единственият - десетки заведения в Щатите вече се възползват от играта.

Също в Ню Йорк бясна тълпа щурмува Сентръл Парк в търсене на рядък покемон (четете повече ТУК)

Антон Биров,

TrafficNews.bg