
Ново мобилно приложение цели да се оптимизират поръчките на храна, да се пестят хранителни продукти и съответно да не се изхврърлят – сега, когато пазаруването е скъпо. То се предоставя безвъзмездно на ресторантите у нас.
Един от първите собственици на ресторанти, който го прилага в работата, е пловдивчанинът Николай Боруков.
„Аз мисля, че 20 процента от храната могат да се спестяват!”, коментира Боруков пред TrafficNews.bg.
Как може да се оптимизира процесът на доставки, колко губят ресторантите в условия на криза и как този бранш оцелява, вижте във видеорепортажа:
Още от категорията

Голям завод за олио край Първомай тъне в дългове и разруха, ЧСИ прави нов опит да го продаде


Акценти


Търсят десетки млади лекари в Пловдив и областта

Потушиха пожара на сметището в Шишманци


Трагедия в Първомай! Съпруга на полицай е убита в дома си



Катастрофа край Пловдив затруднява движението по АМ „Тракия"
