
Меган Маркъл стартира магазин в Инстаграм, в който се продават продукти, които тя подкрепя, в рамките на търговско сътрудничество, пише " Дейли мейл".
Продуктите, промотирани от Меган, включват рокля без ръкави, струваща над 1000 паунда, сандали Saint Laurent за 600 паунда и обеци, които ще върнат на купувачите 200 паунда - а други ръчно подбрани артикули включват марки като Heidi Merrick, Reformation и J Crew.
Една от причините Меган и принц Хари да се разделят с кралското семейство беше отказът на монархията да приеме търговски потвърждения от страна на двойката.
43-годишната херцогиня написа над видеозапис на екрана на новия си онлайн магазин: „Много от вас попитаха, така че ето ви! Малко пазаруване за начало на седмицата.
Връзката се отваря към витрината на ShopMy, а първата оферта на Меган включва бяла ленена риза за 148 паунда, рокля „Уиндзор" на Хайди Мерик за умопомрачителните 1068 паунда и колие на Мая Бренър, наречено „The Happiness Retreat", чиято цена е почти 400 паунда.
Акценти



Апелативният съд в Пловдив има нов председател




Спецакция срещу наркотици в Пловдив: Петима са зад решетките

Скача цената на цигарите
