
Германските автомобилни производители Volkswagen и Audi публикуваха нови версии на своите лога в социалните мрежи. По толкова необичаен начин световно известните марки решават да призоват хората да спазват разстояние от поне 1 метър по време на епидемията от коронавирус.
И двете компании вече показаха новото си лого в кратки видеоклипове.
"Във Volkswagen по традиция заедно преодоляваме всички кризи и се подкрепяме взаимно във всичко. Убедени сме, че заедно ще се намери нови пътища и решения за справяне с това ново предизвикателство. В момента е особено важно да спазваме правилата за поведение и хигиена с много дисциплина. Бъдете в безопасност - спазвайте социалната дистанция!", се казва във видеоизявлението на компанията.
"Останете вкъщи, поддържайте дистанцията си, бъдете здрави и се подкрепяйте във всичко", призовават от Audi.
Световната здравна организация (СЗО) препоръчва да се поддържа разстояние от 1 метър. Въпреки че в повечето страни местните здравни служби говорят за разстоянието, а още по-голямо - 1,5 или дори 2 метра. На такова разстояние вирусът COVID-19 се разпространява много по-трудно чрез въздушни капчици от човек на човек. Погрижете се за себе си, за своите близки и за хората около вас! се казва в прессъобщението на Audi.
Припомняме, че поради коронавирусната епидемия, редица големи производители на автомобили временно затвориха своите заводи.
Още от категорията


Смяна на командването на Международната космическа станция

ChatGPT спря да отговаря на въпроси
Акценти


Пловдив стана туристическа дестинация на годината



Парковете гният, а общината мечтае за фуникуляри

Бум на чревните инфекции по празниците в Пловдив


