За първи път проучвания установиха, че средният възрастен американец прекарва повече време, използвайки мобилното си устройство, отколкото седейки пред телевизора си, предаде БГНЕС.

От употребата на приложенията за музика до социалните медии, използването на смартфони от средния американец продължава да нараства непрекъснато, а през 2019 г. потребителите вече отделят повече внимание на мобилните си устройства, отколкото на телевизорите си, според нови данни, събрани от компанията за пазарни проучвания eMarketer.

Среднодневно през 2019 г. възрастните в САЩ са прекарали три часа и 43 минути, използвайки телефона си, се гласи проучването. Докато времето, прекарано в гледане на телевизия, исторически винаги е надминавало употребата на смартфони, американците сега седят пред телевизорите си в продължение на три часа и 35 минути - осемминутна разлика в полза на мобилните устройства.

"Очаквахме, че мобилните устройства ще изпреварят телевизора за известно време, но виждайки това да се случва, все пак е изненадващо", признава главният анализатор на eMarketer Йорам Урмсер. "Още през 2014 г. средният американски възрастен гледаше почти два часа повече телевизия, отколкото прекарваше с телефона си.", допълва Урмсер.

Какво обяснява тази възходяща тенденция в използването на телефона? Приложенията за музика отнемат най-много време за средния възрастен, докато използването на социални мрежа си осигурява второто място.