
Краят на ерата на пейджъра наближава - поне в Япония. Последният доставчик на пейджинг-услуги в страната обяви в понеделник, че ще прекрати услугата си през следващата година. Tokyo Telemessage, единственият доставчик на услуги за пейджъри, който работи и досега, ще прекрати тази дейност в Токио и три съседни региона през септември 2019 г. Фирмата описва това развитие като "много жалко".
"Пейджърите някога бяха огромен хит, но броят на потребителите вече е намалял до 1500", заяви компанията, подчертавайки, че производството на самите хардуерни устройства е прекратено преди 20 години, предава technews.bg. Пейджърите станаха много популярни през 90-те години. Те бяха много любими на децата в гимназиите заради своите, макар и примитивни, функции за размяна на текстови съобщения. Сред младите хора пейджърът се оказа предпочитан за бърз обмен на работни съобщения, припомня phys.org.
Десетки хора използваха домашните и уличните телефони, за да се обадят и продиктуват съобщение до свой близък или колега, което след това биваше преобразувано в текст и изпратено до пейджъра на съответния човек. Грешките на операторите пък ставаха повод за многобройни шеги и вицове. Мобилните телефони обаче бързо изпратиха пейджърите в историята. И не само тях - под голям натиск са компактните фотокамери, тъй като хората масово използват смартфоните си за снимки и видео, и други устройства като диктофоните, например.
Още от категорията
Виж всички


От компютрите децата оглупяват, вместо да поумняват?
Акценти
Виж всички



Изведнъж стана ясно, че са пълни идиоти



Спартак хвърли бомбата за Купата и обърна Пирин у дома


Темите на Traffic News
