Компанията Walt Disney намали значително рекламния си бюджет във Facebook и Instagram. Това се дължи на подбуждане към омраза към тези социални платформи, пише The Wall Street Journal.
Стотици други компании преди това прекратиха сътрудничеството си с Facebook след убийството на афроамериканеца Джордж Флойд на 25 май в Минеаполис и последвалите протести срещу расова несправедливост. Много американски и западни компании се отдалечават от рекламите в социалните медии поради отрицателни коментари на потребителите. В допълнение, рекламните бюджети са станали по-малки поради пандемията от коронавирус.
Facebook заяви, че няма да коментира действията на отделни рекламодатели, предаде Асошиейтед прес.
„Милиарди долари (инвестирани) всяка година, за да запазим общността си в безопасност и да работим с външни експерти за преглед и актуализиране на нашите политики“, се казва в публикацията във Facebook.
Още от категорията
Виж всички
Четирама души са загинали, повредени са и важни енергийни съоръжения след мащабна руска атака в Украйна
Израел върна 15 тела на палестинци в Газа по сделка с "Хамас"
Темите на Traffic News