Компанията Walt Disney намали значително рекламния си бюджет във Facebook и Instagram. Това се дължи на подбуждане към омраза към тези социални платформи, пише The Wall Street Journal.
Стотици други компании преди това прекратиха сътрудничеството си с Facebook след убийството на афроамериканеца Джордж Флойд на 25 май в Минеаполис и последвалите протести срещу расова несправедливост. Много американски и западни компании се отдалечават от рекламите в социалните медии поради отрицателни коментари на потребителите. В допълнение, рекламните бюджети са станали по-малки поради пандемията от коронавирус.
Facebook заяви, че няма да коментира действията на отделни рекламодатели, предаде Асошиейтед прес.
„Милиарди долари (инвестирани) всяка година, за да запазим общността си в безопасност и да работим с външни експерти за преглед и актуализиране на нашите политики“, се казва в публикацията във Facebook.
Още от категорията
Виж всички
Австралийската полиция: Масовото убийство в Сидни е вдъхновено от „Ислямска държава"
Марая Кери ще пее при откриването на Зимните олимпийски игри
Украйна удари руска подводница в пристанището на Новоросийск
Акценти
Виж всички
Възстановяват от утре движението по „Брезовско шосе"
Напусна ни поетът Иван Ройдов
МТС придобива активи на територията на летище Пловдив