Компанията Walt Disney намали значително рекламния си бюджет във Facebook и Instagram. Това се дължи на подбуждане към омраза към тези социални платформи, пише The Wall Street Journal.

Стотици други компании преди това прекратиха сътрудничеството си с Facebook след убийството на афроамериканеца Джордж Флойд на 25 май в Минеаполис и последвалите протести срещу расова несправедливост. Много американски и западни компании се отдалечават от рекламите в социалните медии поради отрицателни коментари на потребителите. В допълнение, рекламните бюджети са станали по-малки поради пандемията от коронавирус.

Facebook заяви, че няма да коментира действията на отделни рекламодатели, предаде Асошиейтед прес.

„Милиарди долари (инвестирани) всяка година, за да запазим общността си в безопасност и да работим с външни експерти за преглед и актуализиране на нашите политики“, се казва в публикацията във Facebook.