Липса на ток по някои от улиците в Капана афектира собственичка на заведение в Пловдив. С медията ни се свърза жена, която разказа, че почти цял ден в помещението й липсва електрозахранване.

Тя твърди, че никой не я е уведомил официално, че ще бъде извършвана профилактика на кабели в района и не е могла да вземе мерки, за да съхрани продуктите си, които ще бъде принудена да изхвърли.

„Интересува ме кой ще компенсира загубите ни на храна и клиенти през днешния ден? Никой не ни предупреди, да преместим или съхраним храната и продуктите, които са в хладилниците ни, а почти през целия ден сме без ток, това не е нормално. Тук има много заведения и всички сме на загуба, заради случващото се”, разказа пред TrafficNews собственичката на заведение в Капана.

В едни от най-горещите дни собственици и служители на заведенията са били принудени да стоят и без климатик, заради липсата на ток, което допълнително повишило напрежението.

„Ще изхвърлим голяма част от продуктите, които бяхме заредили за днешния ден, тъй като вече са негодни за използване. Аз разбрах от един комшия, че няма да имаме ток, никъде нямаше уведомления, а ако някой от уредите ни се е развалил, кой ще компенсира?”, пита отново възмутенaта пловдивчанка, която заяви, че разлепено уведомление на заведението й не е имало.

Потърсихме коментар от говорителя на ЕВН Крум Косев, който заяви, че още преди две седмици са били разлепени уведомления за извършването на ремонтни дейности и прекъсването на електрозахранването през днешния ден в района.

„Захранването бе включено към 17:00 часа, точно както бяхме съобщили. Разлепяме уведомления, за да могат хората да се подсигурят при липса на ток, както и съобщаваме бъдещи такива в интернет”, заяви той.

Това потвърди и друг собственик на заведение, който заяви, че са имали достатъчно време да реагират и да вземат мерки, но явно се оказва, че има хора, които не са били запознати с информацията.