Дупката, в която в края на май пропадна такси по най-разбития път в Пловдив, отново чака за нови жертви. Шахтата бе без капак, когато стана инцидента.

Още преди месеци медията ни анонсира, че трасето е изключително опасно и е въпрос на време да се случи инцидент. Така и стана на 31 май, когато такси падна в отворена шахта в средата на пътя, която бе необезопасена и скрита под огромните локви.

Припомняме, че кола пропадна в шахта на една от пресечките на Рогошко шосе, която води до няколко от най-големите пловдивски предприятия. Произшествието стана 31 май. Около 12:00 часа колата на Иван се отзовала в огромната дупка.

„Бях до фирмата, към която работя, за да си платя ефира. След това тръгнах да работя. Докато се връщах към Рогошко шосе, карайки бавно и уж внимателно, се чу страшен удар и лявата страна на колата ми пропадна”, разказва Иван Вангелов. Таксиметровият водач добави още, че по цялата отсечка има локви и дупката е останала скрита за водачите.

Инцидент по най-разбития път в Пловдив: Кола пропадна в замаскирана шахтаНужен е кран, за да извдаи потрошеното такси

Надяваме се да не сме лош пророк и да не се стигне до още по тежко произшествие. Самият път е без осветление и с разбити тротоари. Хиляди хора всеки ден преминават по трасето, на път за работните си места. Ако състоянието на пътя продължи да бъде в критично състояние, шахтите не са обезопасени и тротоарите не се реконструират, човек може да пострада сериозно или да се стигне до фатален край.

От близките фирми хората разказаха, че още преди време служители от местната администрация са посещавали терена, но са обяснявали, че няма средства за ремонт.

Дни след материала на TrafficNews в края на месец май, дупката бе обезопасена с капак. Само преди ден обаче, наш репортер на място установи, че шахтата отново е отворена, а капакът е захвърлен на 10 метра в страни.

Ситуацията по разбития път е една и съща от години. Заради големите кратери коли и камиони са принудени да се качват по тротоарите, които почти вече няма. Около пътя едва се диша заради огромните кълбета от прах.

Улицата от ден на ден е във все по-тежко състояние, като тя обслужва Дунпак Родина, ПИМК и още няколко големи фирми.  Въпреки че те генерират средства в публичните бюджети, обратна инвестиция в инфраструктурата, която е общинска, е оставена в покъртително състояние.

Бейрут? Не, това е улица в Пловдив, водеща до предприятия, генериращи милиони в бюджета