„Как ще успеят с ремонта до понеделник, като работници на прелеза няма?”, това пита възмутен читател на TrafficNews.bg

Пловдивчанинът сигнализира, че малко след 17 часа на прелеза е нямало нито един работник. Машини също липсвали, а очевидно има още какво да се прави по съоръжението. По думите му, въпреки съботния ден, от двете страни на Пещерско шосе движението е кошмарно. Задръствания е имало и малко след 18 часа тази вечер.

„Това е една от основните артерии в града. Немислимо е какво ще стане, ако в понеделник не пуснат движението. А според мен няма да стане, защото за това се иска работа, а работници няма”, допълва читателят ни.

Фирмата изпълнител обаче –НКЖИ, е държавно предприятие. Като такова то трябва да се съобразява със законовите разпоредби за работния ден, а именно работниците да работят до 17:00 часа.

Проверка на наш репортер на място, установи, че до момента е подменена настилката на самият прелез и бариерите са боядисани. Работници на място-нямаше.

Трасето ще бъде затворено до 17 часа в понеделник. В същото време от сектор “Пътна полиция” предупреждават водачите на моторни превозни средства да използват обходни маршрути.

И все пак ремонтът на прелеза сътвори и комични ситуации. Вчера пред съоръжението бяха монтирани нови знаци - за път с предимство, такъв за невъзможен завой на ляво, както и стоп.

И в задачата се пита кой всъщност е с предимство? Ако съдим по знаците – никой!  Все пак верният отговор на загадката е, че знакът стоп в картинката е излишен.  

И така шофьорите набиват спирачки докато са с предимство, други се чудят дали нямат пропуски в познанията по Правилника за движение по пътищата.

Още за комичната ситуация може да видите ТУК