"Участъкът на магистрала "Струма" е завършен през 2007 г. с Акт 15, в същата година бе пуснат в експлоатация и пътят Чирпан - Стара Загора, който знаете в какво състояние бе. Този път продължава да работи много добре. Единият проблем, който преодоляхме при строителството на участъка, е по отношение на материалите, влагани в конструкцията на пътя. За износващия пласт закупихме материал, който беше 3 пъти поскъп, отколкото нормалните кариери ни предлагаха. Само с една цел - да покажем, тъй като за нас това бе първата магистрала, че ще бъде с много добро качество. Направихме полагането без фуга. Всичко това
даде своите резултати. Съгласно нормативните изисквания, това са вече 15 години, технически се
налагат да се направят допълнителни напластявания, за да се осигури много дълга експлоатация.
Съгласно строителните норми пътят е изпълнен на високо ниво".

Това заяви пред bTV бившият изпълнителен директор на Камарата на строителите в България инж. Мирослав Мазнев, който е и участник в строителството на магистрала "Струма".

И обяви, че проблемната мантинела е била допустима съгласно тогавашните нормативи. "Там катастрофа заради мантинелата не е имало. От 2 години има съвсем други изисквания. За мен мястото за почивка не е най-добре избрано", категоричен бе инженерът.

"Не пътят е причина за катастрофата. Ако има някакви пропуски, то те са в експлоатационното състояние. Могло е да се направят нови маркировки, много странно участъкът там е на много парчета с подновена и не толкова подновена маркировка", изрази убедеността си той.