Продължават сигналите от граждани, които се оплакват от грубо и арогантно поведение на шофьори и кондуктори в градския транспорт. Автобус по линия 17 подмина пет поредни спирки, на които чакат пътници, сигнализира читателка на TrafficNews.bg

Пловдивчанката се качила в превозното средство от спирката до спортното училище около 12 часа на обяд. Следващите спирки обаче, тази на булевард „Копривщица” на „Марица-Юг” и „Васил Априлов”, автобусът ги подминал като малка гара, въпреки наличието на чакащи. Пловдивчани махали след превозното средство, но единствената реакция на шофьора била да настъпи педала на газта.

„През цялото време караше бързо. Подмяташе ни като чували с картофи”, жалва се пътничка, станала свидетелка на случващото се.

Хората от рейса на няколко пъти са правили забележка на шофьора, но реакция е нямало. Те помолили и кондуктора да предаде на колегата му да спре, защото хората навън зъзнат. Пътниците получили само: „Аз нищо не мога да направя. Каквото реши шофьорът - това е”.

Чак на булевард „6 септември” автобус номер 17 спрял.

„Това е недопустимо. В този вятър и студ, да оставиш десетки хора да се зъзнат, само защото бързаш и гониш график”, коментира нашата читателка.

Проблемът с пропускането на спирки се оказва не рядко „явление” под тепетата. На много пловдивчани понякога им се налага продължително да чакат автобус по конкретна линия и то във всякакви атмосферни условия - при минусови температури, при снеговалеж или пороен дъжд, защото са били подминати.

За успокоение на пловдивчани припомняме, че за тази година от бюджета на Общината са заделени един милион лева за удължаване на някои от автобусните линии до по-късните часове във всеки един от районите на града. Разписанието им ще бъде сгъстено. Така гражданите ще могат да се възползват от услугите на градския транспорт, който ще бъде по-удобен и няма да се чака много по спирките, а най-старите автобуси ще бъдат с Евро 5.

Това означава, че градският транспорт в Пловдив ще се превърне в един от най-модерните в страната.