Движението по улица „Владивосток” от ул. „Ясна поляна” до бул. „Свобода” се превърна в истински ад за шофьорите след затварянето на част от бул. „Шести септември” за ремонт. Тапата, която се образува в участъка е целодневна, а преминаването на 200-метровата отсечка в час пик често отнема около 15 мин.

Организацията на движението по никакъв начин не е променена, макар кръстовището на „Владивосток” с „Шести септември” в момента да е Т-образно. Абсурдното в случая е, че сега светофарът повече пречи, отколкото да помага за облекчаване на трафика.

Движещите се по „Владивосток” в посока бул. „Свобода” на практика чакат в тапата на зелен светофар, докато когато са на червено по бул. „Шести септември” свети „празно” зелено за време над 20 секунди, тъй като няколкото коли за ляв и десен завой се изнасят за секунди. Чакащите за ляв завой от „Владивосток” към „Шести септември” пък правят безсмислена колона защото на „зелено” могат да преминат не повече от 2 коли на светофар.

Задръстването и предвижването в участъка допълнително се затруднява и от светофара на „Владивосток” със „Свобода”, тъй като е със отделни секции, за да се облекчава трафика по втория булевард, който по принцип, при незатворени улици е по-натоварен. Със затварянето на бул. „Шести септември” до бул. „Свобода” обаче, ул. „Владивосток” приема много по-голяма част от потока на автомобили, заради засиления трафик по второстепенните улици.

Затварят част от бул. „Шести септември" за месецДвижението на пътни превозни средства се преустановява до 4 септември

Припомняме, че участъкът на бул. „Шести септември“ от кръстовището с ул. „Владивосток“ до бул. „Свобода“  е затворен за движение на пътни превозни средства за времето от 9 август до 4 септември, информираха от общинското предприятие „Организация и контрол на транспорта“. Причината е ЕВН ремонт и рехабилитация на разпределителен топлопровод.

С приближаване на края на август обаче трафикът в Пловдив става все по-интензивен, а задръстванията ще стават все по-големи и изнервящи за шофьорите, което от своя страна неизменно води до въпроса „не е ли нужна по-адекватна и обмислена стратегия за организацията на движението в районите с временни ремонти в града (а те не са никак малко), за да се избегнат постоянните тапи?”