С много настроение, игри и малко сълзи днес в Пловдив започна кампанията "SOS! Час внимание" на ТРАФИК СОТ с подкрепата на Български Червен кръст, Ивана и "Рефан България", които не за първи път подпомагат кампании на компанията Трафик с подкрепа и подаръци. 

Стартът й бе даден днес по обяд на голям празник край фонтана на Деметра в Цар-Симеоновата градина, събрал малки и големи. Доброволци от БЧК - Пловдив, фенове на Локомотив Пловдив,  баби, дядовци и внучета поиграха на "Не се сърди човече", рисуваха заедно, правиха оригами. Разказваха се приказки, спомени и много лични истории.

"Статистика сочи, че до 2050 година в големите градове по света ще живеят 900 млн. възрастни хора", разказа Таня Георгиева, шеф на БЧК -Пловдив. "Самотата е това, което убива всички нас. Затова сме тук заедно", сподели тя и призова пловдивчани:

"Обърнете внимание на самотните, на вашите близки, на вашите съседи. Подарете им усмивка, час, цвете, защото не само грижата, но и вниманието имат значение."

Много от децата се включиха в конкурса за рисунка на тема "Моите баба и дядо". Най- добрата ще бъде избрана чрез гласуване във фейсбук страницата на TrafficNews.bg.

Звездата на празника бе певицата Ивана, която е лице на кампанията "SOS! Час внимание". Последният хит, с който разплака почти цялата публика, е вдъхновен от инициативата и тъжните истории на самотните възрастни хора, която тя е срещнала по време на посещенията си в селата. 

Кампанията е продължение на социалната програма на ТРАФИК СОТ, която продължава вече трета година. Те се финансира изцяло със средства на охранителната компания, като досега не са използвани европейски средства или общински субсидии.

 "SOS! Час внимание" ще влезе във всички пловдивски квартали, като доброволците ще се срещат и ще разговарят със самотни възрастни хора. 

"Рефан България" не за първи път подкрепя инициативи на ТРАФИК, като една от другите благородни каузи е подкрепата им за ежегодния турнир по борба за деца.

Вода за възрастните хора на събитието осигури фирма "Михалково".

Как мина празника вижте ТУК:

Всичко за кампанията вижте ТУК!

Още новини може да видите ТУК

TrafficNews.bg