"Консорицум Летище Пловдив", в което влизат ПИМК и Тракия икономическа зона, изпратиха писмо до министъра на транспорта Ивайло Московски заради незавършената процедура по концесията на аеропорта, научи TrafficNews.bg.

Вече повече от месец от транспортното министерство цари пълно мълчание относно бъдещето на пловдивския аеропорт. Още в средата на юли стана ясно, че китайците се отказват от концесията, а в началото на август Община Пловдив изненада всички с искането да вземе летището.  Цялата тази несигурност даде и логичните резултати, като Райънеър спря два от трите си полета от летището до Италия и Белгия.

В писмото си до Ивайло Московски от консорциума,  напомнят, че според Закона за концесиите, във вида му при стартирането на процедурата, те са задължени да предложат летището на втория класиран участник.

Двата водещи икономически субекта в Пловдив и региона отново изразяват готовност да сключат договор, като те са готови веднага да поемат управлението на летището.

„Предвид обстоятелствата и липсата на информация към нас, като пълноправен кандидат в процедурата, не бихме се отказали да  защитим законните си интереси с всички позволени средства”, завършват от обединението.

Припомняме, че намеренията на "Консорицум Летище Пловдив" влизат инвестиции в пъти над минималните изисквания от 35 милиона евро инвестиции, разкриване на десетки работни мести, изграждането на няколко карго терминала, ежедневни пътнически полети до цяла Европа.

Докато държавата се чуди: Райънеър спира два полета от Летище ПловдивОт нискотарифната авиокомпания са изтъкнали „търговски причини” за прекратяването на маршрутите

Колко инвестира всяка година пловдивският транспортен гигант, искащ Летище Пловдив?За последните 6 години ПИМК са налели 326 млн. лева в дълготрайни материални активи

Странният случай с Летище Пловдив: Натресе ли някой аеропорта на кмета?Общинският съвет взе решение, за което имаше повече въпроси, отколкото отговори