
Всички четем отзивите на клиентите на всеки сайт за онлайн пазаруване, нали? Тe ни дават по-добра представа за това доколко е надеждна услугата и, разбира се, качеството на продуктите.
За продавачите рейтингът, който им оставят потребителите, е форма на реклама. И затова те се стараят клиентите винаги да са доволни и да показват това.
Лошият отзив на една клиентка обаче накара продавач в онлайн магазин в Китай да стане наистина отмъстителен. Той измина около 850 км, за да накара клиентката си да съжалява за ниския рейтинг, който му е дала.
Шао Дай си купува дрехи на стойност 300 юана от онлайн магазина на Alibaba - Taobao. Тъй като поръчката ѝ не е изпратена в рамките на три дни, както пише, това я подтиква да се оплаче.
Резултатът от оплакването води дотам, че продавачът Джан загубва 12 точки в рейтинга на сайта, което страшно много го ядосва. Освен заплахи обаче, той предприема още по-драстични мерки.
Няколко дни по-късно, когато клиентката отива, за да вземе поръчката си от съответния пункт, Джан вече я чака на място, за да "я научи на урок". Той започва да я бие, за да я накаже за ниския рейтинг, който му е дала. А инцидентът става обществено достояние, тъй като е записан от камери за видеонаблюдение, които се намират в близост до разразилата се драма.
Още от категорията

Иранска журналистика: Няма интернет, никой извън страната не може да стигне до вътрешна информация

16 души бяха ранени при експлозия в заведение в Испания

Тръмп: До две седмици решаваме дали ще атакуваме Иран
Акценти




Израел удари атомна централа в Иран

Моторист и пешеходка са в болница след катастрофи в Пловдив


Издирват жена за кражба в магазин на Главната


Ботев свиква Общо събрание на акционерите
Темите на Traffic News

Потушават бунтовете в културния сектор със 150 млн. лв.
