
Нито един бизнес не може да съществува без правилната и качествена реклама. Дори и да не искаме да го признаем, точно употребата на познатите лица, гаранцията за качество с тяхната визия, може да ни накара да се доверим малко по-лесно на даден бранд, който не познаваме. Това е известно на букмейкърите и можем да открием, че брандът Winbet използва доста ресурси, за да спечели вниманието на новите клиенти.
Ако си спомняте, рекламите в миналото бяха доста по-вълнуващи и красиви, виждахме звезди навсякъде и докато повечето се включваха в много по-вълнуващите проекти, днес максимумът, който ще открием е група футболисти, които отиват в банята с нов шампоан. Букмейкърите, като посоченият, се опитват да разчупят тази сфера. Ето защо ще открием, че лица като Христо Стоичков и Димитър Рачков правят фурор в родния ефир. Най-важното е, че тук говорим за висок професионализъм, защото макар и някой да не е спортен почитател и да не прави футболни прогнози, оценява качеството на кратките клипчета.
Други брандове използват малко по-професионален поглед, вече забелязахме, че Александър Сано рекламира друг букмейкър и показва всички функции на бранда, като опциите за пряко предаване и по-сериозния мащаб на своя рекламодател. Напомня ни за тръпката на играта, за забавлението и отново ще открием, че винаги призивът е за отговорна игра.
Не са и малко хората, които превърнаха Фики в едно доста забавно меме, но както знаем, самият изпълнител има добро чувство за хумор, а ако обърнем внимание на отзвука на почитателите, няма как да останем разочаровани от предлаганите възможности. Впечатляващото тук е, че отново реакцията на публиката беше наистина добра. Най-важното обаче е, че дори и да имаше негативни мнения, рекламата си свърши работата и се наложи като вайръл хит за аудиторията.
Някои лица като Николета Лозанова, Златка Райкова, Валери Божинов и Ники Михайлов, бяха привлечени от друг познат букмейкър, можем да бъдем сигурни, че вече се досещате кой и разчупиха ефира с малко по-различна визия, която да накара феновете да получат възможно най-доброто внимание. Отново имаше критики, но сякаш няма бранд, който да не ги получава, но когато видите старта на рекламата, вече знаете и самото послание – забавление, удоволствие и добри шансове.
Ако си мислите, че това е практика само в България – грешите. В миналото можем да забележим, че топ играчи като Буфон, Неймар и дори Кристиано Роналдо бяха посланици на покер бранд. Условието на това партньорство беше, че всеки един играч трябва да има свободата да срещне звездите и да играе срещу тях. Само ще споделим, че Буфон не може да играе покер – вече беше потвърдено от много професионалисти. Освен това трябва да добавим и самия Дейвид Бекъм, когато беше популярно лице, макар и в момента да продължава да бъде точно такъв, в миналото също му се наложи да научи правилата на покера.
По-важното е как точно тези лица създават по-добро възприемане на букмейкърите. В повечето случаи са там, за да гарантират за качеството с лика си, да покажат, че се доверяват на този бранд и докато мнозина смятат, че тяхното присъствие е пряка финансова зависимост – можем да поспорим. В ерата на социалните мрежи не е трудно да открием, че когато един бранд не отговаря на своята реклама, много бързо ще получи негативната вълна, а с нея и доста почитатели след това ще се насочат към рекламните лица. Всичко това ни гарантира само едно – добри възможности за забавление, професионализъм и понякога възможност за среща със същите звезди. Маркетингът също е стратегия, при това особено печеливша.
Още от категорията

КАС потвърди наказанието на Антъни Иванов

България спечели точка на старта на Лигата на нациите

Пловдив приема Държавния личен отбор шампионат по борба
Акценти








Стартира вътрешният ремонт на Хуманитарната гимназия
