Нито един бизнес не може да съществува без правилната и качествена реклама. Дори и да не искаме да го признаем, точно употребата на познатите лица, гаранцията за качество с тяхната визия, може да ни накара да се доверим малко по-лесно на даден бранд, който не познаваме. Това е известно на букмейкърите и можем да открием, че брандът Winbet използва доста ресурси, за  да спечели вниманието на новите клиенти.

Ако си спомняте, рекламите в миналото бяха доста по-вълнуващи и красиви, виждахме звезди навсякъде и докато повечето се включваха в много по-вълнуващите проекти, днес максимумът, който ще открием е група футболисти, които отиват в банята с нов шампоан. Букмейкърите, като посоченият, се опитват да разчупят тази сфера. Ето защо ще открием, че лица като Христо Стоичков и Димитър Рачков правят фурор в родния ефир. Най-важното е, че тук говорим за висок професионализъм, защото макар и някой да не е спортен почитател и да не прави футболни прогнози, оценява качеството на кратките клипчета.

Други брандове използват малко по-професионален поглед, вече забелязахме, че Александър Сано рекламира друг букмейкър и показва всички функции на бранда, като опциите за  пряко предаване и по-сериозния мащаб на своя рекламодател. Напомня ни за тръпката на играта, за забавлението и отново ще открием, че винаги призивът е за отговорна игра.

Не са и малко хората, които превърнаха Фики в едно доста забавно меме, но както знаем, самият изпълнител има добро чувство за  хумор, а ако обърнем внимание на отзвука на почитателите, няма как да останем разочаровани от предлаганите възможности. Впечатляващото тук е, че отново реакцията на публиката беше наистина добра. Най-важното обаче е, че дори и да имаше негативни мнения, рекламата си свърши работата и се наложи като вайръл хит за аудиторията.

Някои лица като Николета Лозанова, Златка Райкова, Валери Божинов и Ники Михайлов, бяха привлечени от друг познат букмейкър, можем да бъдем сигурни, че вече се досещате кой и разчупиха ефира с малко по-различна визия, която да накара феновете да получат възможно най-доброто внимание. Отново имаше критики, но сякаш няма бранд, който да не ги получава, но когато видите старта на рекламата, вече знаете и самото послание – забавление, удоволствие и добри шансове.

Ако си мислите, че това е практика само в България – грешите. В миналото можем да забележим, че топ играчи като Буфон, Неймар и дори Кристиано Роналдо бяха посланици на покер бранд. Условието на това партньорство беше, че всеки един играч трябва  да има свободата да срещне звездите и да играе срещу тях. Само ще споделим, че Буфон не може да играе покер – вече беше потвърдено от много професионалисти. Освен това трябва да добавим и самия Дейвид Бекъм, когато беше популярно лице, макар и в момента да продължава да бъде точно такъв, в миналото също му се наложи да научи правилата на покера.

По-важното е как точно тези лица създават по-добро възприемане на букмейкърите. В повечето случаи са там, за да гарантират за качеството с лика си, да покажат, че се доверяват на този бранд и докато мнозина смятат, че тяхното присъствие е пряка финансова зависимост – можем да поспорим. В ерата на социалните мрежи не е трудно да открием, че когато един бранд не отговаря на своята реклама, много бързо ще получи негативната вълна, а с нея и доста почитатели след това ще се насочат към рекламните лица. Всичко това ни гарантира само едно – добри възможности за забавление, професионализъм и понякога възможност за  среща със същите звезди. Маркетингът също е стратегия, при това особено печеливша.