Гребната база, Домът на културата, Главната станаха декор за новите рекламни визии на първия търговски център в Пловдив.
Дългогодишната история на първия мол в града под тепетата го прави част от градския живот не само като популярно място за посещение от пловдивчани, но и като носител на новите тенденции в гардероба им в началото на всеки нов сезон. Общото между град, хора и мода, е идейната линия в новата рекламна концепция на търговския център.
Повече от 20 локации в града са включени в снимачния график като изборът кои да останат във финалната селекция се оказва доста труден. Предизвикателството е на всички нива , твърдят от новата криейтив агенция. Tворческият екип от proof залагат на атмосферата на града и хората му, и как тоалетът ти може да е с духа на града и всичко да бъде в тон.
Главната улица на Пловдив е без аналог. Място със заряд и многообразие от персонажи, ето защо безапелационно е отправната точка за проекта.
Сещате ли се за по-горещо място от нагретите стълби на Дома на културата в юлски слънчев следобед? Превърнахме сградата в атрактивна сцена от горещ летен ден.
Снимките продължават към Гребната база, но без да подминават живописните картини на Капана, където модните интерпретации са многобройни и сякаш излизат от цветните графити.
Концепцията „В тон с града“ стартира в началото на тази година, а фокусът в пилотните визии е Старият Пловдив. През месеца на романтиката пък посланието е “ В тон с любовта”.
От екипа споделят, че вдъхновението в Пловдив е неизчерпаемо, а вълнението преди официалното излизане на всяка визия – огромно, защото освен на модните и фотографски стандарти трябва да се отговори и на високите критерии на пловдивчани. Това го потвърждават и от творческия тандем Слав и Хубен. Единственото в което сме убедени, казват те, е, че ще покажем духа на Пловдив и хората му.
Всичко е в тон.
Още от категорията
5 причини да изберем къпането във вана вместо душ