„Литри питейна вода се изливат по улица в Пловдив, а от ВиК вече втора седмица неглижират случая”. Това заяви пред TrafficNews пловдивчанин, който твърди, че ежедневно подава сигнали до водното дружество по повод авария, която наводнява цяла улица, както и мазетата и домакинствата на жителите в сграда на ул. „Софлу” №24 в Кючука.

Мъжът твърди, че вече втора седмица звъни до ВиК, за да бъде изпратен екип,  който да погледне и отстрани аварията, но това така и не се случва. Първият сигнал е бил изпратен на 26 юли, като от тогава звъни всеки ден.

„В продължение на две седмици подавам сигнали до водното дружество, от които се надявам просто да дойдат и да си свършат работата, но без успех. Никой от там не си е направил труда да дойде и да види за какво става въпрос, това е недопустимо”, твърди пловдивчанинът.

Той разказва още, че улицата е наводнена, като водата се стича и в мазетата на хората, които подгизват. Заради аварията няколко домакинства пък нямат вода.

„Това е питейна вода, която се излива с литри и я плащаме ние гражданите. Толкова ли е трудно някой да отдели време и да дойде, за да бъде отстранен проблема”, коментират още нашите читатели.

В тази връзка потърсихме позицията на ВиК- Пловдив, които по думите им не бяха запознати със случая, въпреки ежедневните сигнали на гражданина.