
Оферти за намаления по магазините дебнат отвсякъде през почти целия ноември, а днешния Черен петък се оказва трети поред само за този месец. Дали обаче офертите са толкова примамливи, че търговците не могат да смогнат на клиентския наплив, или напротив – интересът е толкова малък, че стоката не е могла да бъде продадена навреме? Това е въпросът, който провокира репортери на TrafficNews да проведат анкета в популярни търговски обекти в Пловдив, където промоциите са на всеки ъгъл.
Повечето от анкетираните споделиха пред камерата, че търсят дрехи на изгодни цени или пък други продукти, които са им нужни в ежедневието.
„Търся предимно дрехи за себе си. Сега погледнах и за подаръци. Намаленията обаче не са много големи, честно казано,” – коментира младеж.
„Купих си два парфюма, искам нещо удобно и хубаво. Даже и летни дрехи си търся,” – сподели дама, чийто външен вид беше забележителен.
А по отношение на въпроса колко често се възползват от офертите на Черния петък, няколко човека споделиха, че промоциите онлайн са доста по-примамливи от тези във физическите магазини, затова доста често се възползват от тях.
„Сега влязохме в един магазин, в който блуза с поло, която съм виждала и за 90 лв, тук беше 140 лв.” – разкри леко възмутена жена.
Като цяло обаче мнението, че Черният петък в България по нищо не може да се сравни с онзи в чужбина, преобладаваше. Няколко от анкетираните споделиха, че според тях у нас цените се намаляват, когато стоките не са били продадени навреме. А удължаването на Черния петък най-вероятно е поради ниския интерес.
Различно обаче се оказа впечатлението на нашите репортери от атмосферата в търговския обект. С всяка следваща минута клиентите с покупки в ръце се увеличаваха, а прииждащите почти блокираха ескалаторите. Към обяд пространството вече беше обзето от суматохата на нетърпеливи да достигнат до любимите си магазини.
Акценти





Вандалите от Смирненски са потрошили коли на две улици

Градове с бъдеще: Къде си струва да инвестираш днес?


