В края на всяка година има едно събитие, което предизвиква неминуем интерес –представянето на поредния календар на Christian of Roma. Спокойно можем да кажем, че предстоящото издание е уникално и много експресивно! Броени дни след като блесна на корицата на най-новото лайфстайл списание, параолимпиецът Михаил Христов се включи в снимките на актуалния проект на фирмата - традиционния годишен календар на компанията. Творческият директор на фирмата и ръководител на проекта, стилистът Маурицио Пироло – Маури, отреди за всеотдайния лекоатлет най-романтичния месец в годината – май.

Другата голяма звезда, която блесна на страниците на календара, озаглавен „Усещане за коса”, е Мис национален отбор по баскетбол Александра Богданска, чието име бе замесено в скандал покрай раздялата й с „Лудия репортер” Даниел Петканов. За изящната миска това е първият професионален ангажимент, след като се възстанови от трудния период, през който премина. Чарът й и елегантният й сексапил украсяват празничния месец декември.

Общо дванадесет модела застанаха пред обектива на маестро Дилян Марков, за да покажат тенденциите в косите, които светът на красотата ще следва през 2017-а.  Четиринадесет от топ стилистите на Christian оf Roma пресъздадоха феерия от цветове, прически и иновации. „Усещане за коса” разкрива актуалните разработки на брандовете, които компанията представя на българския пазар.

Италианският бранд Alfaparf Milano демонстрира революцията в цветовете чрез най-новата си линия PiGmEnTs. Новата категория продукти, единствени на пазара,  променят изцяло начина на работа на стилистите. PiGmEnTs гарантират персонализиране на цвета. С иновативния продукт на Alfaparf Milano всеки цвят е възможен.

Технолозите на компанията не спират дотук. 2017-а се очертава като годината на италианския гигант. Harmonizers ще предизвика бум при русите коси. Четирите различни тонера гарантират равномерен рус цвят след всеки тип обезцветяване. Еволюцията в цветовете по време на сезон есен/зима 2016/2017 е гарантирана от новата серия Metallics. Шестте метални оттенъка придават на косата така актуалните розови или сини нюанси. За да запазим структурата на косъма и баланса на скалпа по време на всички тези услуги, Alfaparf Milano ни предлага на помощ новите Hair Supporters.

Ефектът на всички нови серии ярко се отличава във визиите на моделите и творческия подход на стилистите от Alfaparf Bulgaria - Йордан Василев, Александър Филипов, Зорница Стойчева, Дорета Атанасова и Таня Георгиева. На Alfaparf са отредени месеците януари, май, август и декември в календарните визии. Акцентът в календара е августовската визия, на която професионалистите са отделели специално внимание. Характерният за лятната лудост неон този път не е в дрехите и аксесоарите, а в косите. За визията е избран шоколадовият модел Джорджия Барева. Очаква се новата гама неонови цветове да предизвика истински бум в България в началото на лято 2017-а.

Калифорнийският полъх в „Усещане за коса” идва на страниците на календара в месеците юли и ноември. Американският бранд Sexy Hair скоро навърши една година на българския пазар. За кратко време той се превърна в любимата марка на звездите. Николета Лозанова, Ивайло Захариев, Алфредо Торес, Джена и Миро са само част от рекламните лица, които се увериха в качествата на стилизантите, познати по цял свят. Марката, която спазва обещаното, се превръща в истинско изкуство в ръцете на изявените коафьори Владимир Атанасов и Асен Налбантов. Артистичният грим на сексапилните визии е дело на Камелия Генова.

BES е технологичен лидер в разработването на продукти за коса. В месеците февруари, април, юни и октомври стилистите Гергана Томова, Жоро Ефкета, Тодор Тодоров, Кристиана Дочева и Николай Кацаров демонстрираха най-новото от света на красотата, разработено в лабораториите на BES. В календарните визии се включи и самият творчески директор на компанията, маестро Саверио Палма, преставяйки цветове от най-новата си колекция ESSENZA.

ROLLAND е марката, чието производство респектира околната среда. Със своята биоферма, в която технолозите на компанията отглеждат растения, от които извличат активните съставки на продуктите, марката се наложи като водеща в еко- и биотенденциите.  На най-новото в екологично чистата грижа за косата в „Усещане за коса” са отредени месеците март и септември - двата най-важни периода за природата, когато тя се събужда от зимен сън и преди да покрие лятната умора под многоцветния есенен килим. Светлана Кукинска и Росица Георгиева предлагат на своите почитатели пролетни и есенни визии, създадени с продукти на Rolland, пред които и самата природа ще затаи дъх 

Съвършената визия за всеки един от месеците в календара „Усещане за коса” би била невъзможна без таланта на гримьора Елиза Попова. Блясъкът на всяка една от неповторимите фотографии на Дилян Марков е завършен от авторските бижута на Искра Арт.

Снимките са осъществени в Dilian Markov Studio, продуцент е Christian оf Roma. „Усещане за коса” се разпространява в най-добрите фризьорски салони в страната.

Корицата е на известния български художник от Бургас Георги Андонов. От 1998 Андонов работи с най-големия ливански дилър на изкуство Fadi Mogabgab Gallery.

Интересен и впечатляващ като артист през 2003 г. той започва работа с William Merill Gallery в Лос Анджелис (САЩ), а от 2007 г. с Boutique 1 Gallery в Дубай (ОАЕ), Martin McNab Art Gallery Сан Диего и Big White Gallery.

TrafficNews.bg