Опашки от сутринта се вият в пловдивския квартал „Христо Смирненски”. Причината е ясна – промоция на известна верига ресторанти за бързо хранене, които пускат нов обект. Промоцията четири дюнера за лев е запазена марка на веригата, с която дръпна сериозна клиентела по останалите си обеки под тепетата.
Хората, които подминаваха новия обект на фирмата, недоумяваха как може другите да чакат дълго време, за да си вземат от арабската храна.
„Какво да ви кажа… Не сме толкова гладни, толкова ни е акълът”, коментира възрастен пловдивчанин.
Истерия с „шокови промоции” предизвикаха и големите вериги чужди магазини у нас при откриването им, когато пуснаха банани за 40 стотинки. Тогава по опашките имаше припаднали хора, а пенсионери буквално се биеха за една връзка с банани. Новият дюнер обект не предизвика подобни страсти в „Смирненски”, но определено е показано за начина на мислене на българина и манията му за промоции.
TrafficNews.bg