Qatar Airways грабна четири отличия на онлайн церемонията на престижните награди за гостоприемство и удобство на борда на самолети  Onboard Hospitality Awards 2021, организирани от едноименното специализирано издание. Авиокомпанията взе златен медал за „Салонна концепция на годината“ и „Иновация на годината в кетъринга“ за нововъведеното брънч меню, предлагащо на пътниците разнообразни вкусове в една порция.

Отделно Qatar Airways получиха две награди на читателите: „Най-добра бордова закуска в бизнес класа и в първа класа“ и „Най-доброто сервизно оборудване за пътници“.

Авиокомпанията беше отличена в още две категории: „Най-добро използване на бордовите технологии“, базирана на 100-процентовата технология за развлечение на полети на Qatar Airways - Oryx One, както и за „Най-добри пасажерски комплекти в първа и бизнес класа“, съдържащи избрани продукти от италианската екологично ориентирана компания Castello Monte Vibiano Vecchio.

 „Имаме удоволствието да получим множество награди от Onboard Hospitality, което допълнително затвърждава нашата позиция като лидер в индустрията по отношение на клиентското изживяване. С респект към нашите пътници ние държим на техните наистина вдъхновяващи преживявания на борда и няма да спрем дотук - ще продължим да се стремим да превъзхождаме и да надграждане услугите си, тъй като те са най-важното нещо в ДНК профила на Qatar Airways“, посочи главният директор „Клиентско изживяване“ на Qatar Airways Росен Димитров.

Безспорно Qatar Airways постига върхови постижения с приза „Салонна концепция на годината“ - за предефиниране на клиентското преживяване по време на пандемията. Авиокомпанията е наградена за способността си да се адаптира към най-високи нива на безопасност и комфорт чрез подобрени услуги и технологии.

Росен Димитров: Qatar Airways не просто отвежда българите по света, но и довежда света в БългарияДиректорът, отговарящ за клиентско изживяване, разказа за новите тенденции в луксозното летене