Актуални модели, лимитирани серии и вдъхновение за всяка една дама, това предлага TINNA Concept – най-новият бранд под тепетата за женска мода.

Модният бранд TINNA Concept е основан през 2022 година, като автор на концепцията е пловдивската дизайнерка Христина Божанова, за която модата е страст още от дете.

При създаването на всяка една от колекциите на бранда, дизайнерката се съобразява изцяло с последните модни тенденции, използвайки актуалните цветови съчетания, висококачествени италиански платове и прецизна кройка за постигане на перфектния силует на дрехата.

Христина Божанова е печелила редица конкурси и състезания с творенията си, обожава да рисува и е завършила изобразително изкуство. Споделя, че създава свой собствен бранд като израз на творческите си търсения, а моделите й са нейния прочит на актуалните линии за сезона.

Предложенията включват разнообразие от платове и мотиви, интересни кройки, както и изчистени модели. TINNA Concept залагат на лимитирани колекции и ограничени бройки, с цел дамите да се чувстват неповторими, посещавайки различни събития.

Освен от физическия магазин, чийто обект бе открит в началото на юли на ул. „Ибър” 19 в Пловдив, дамите могат да закупят желаните облекла и от сайта www.tinna.bg, както и в инстаграм страницата на бранда tinna.concept.

Вижте какво още разказа Христина Божанова за начинанието си пред TrafficNews:

„Идеята на модния бранд TINNA Concept е той да бъде изцяло в крак с модните тенденции. Залагаме на висококачествени италиански платове, като всяка една дреха се изпипва до последен детайл. 

За създаването на една дреха се вдъхновявам от всичко, което виждам, когато пътувам по света. Старая се да създам нещо неповторимо, съчетавайки актуалните тенденции за сезона в съответната дреха.

Идеята на бранда е да бъде водещ и същевременно с това да подкрепям други брандове, предлагащи аксесоари и различни бижута, с които всеки един от тоалетите ни да има завършен вид”, заяви Божанова.