Транспортния бос Ваньо Алексиев бере големи ядове покрай уникалния си автомобил „Бугати Широн“, с който смая България това лято.

Само няколко месеца след като возилото за 5 милиона лева бе доставено на 55-годишния тузар, се наложи най-скъпия автомобил в света отново да поеме към завода във френския град Молсхайм, писа „Уикенд“.

Според една от версиите уникалното „Бугати“ е получило повреда в предното окачване, други пък твърдят, че колата е отишла за ремонт във Франция с очукана предница, вследствие на честите удари в „легнали полицаи“ по родните пътища.

„Автомобилът е с много ниска предница, която е по-малко от педя над земята и е почти невъзможно да се преодолеят бабуните по пътищата. Тази кола е само за магистрали или за държави с гладки като лед пътища. Отделно от това автомобилът се нуждае от смяна на масло и филтри, които се извършват само в специализирания сервиз на „Бугати“ във Франция“, коментира приближен до боса на „Биомет“, най-голямата транспортна фирма в страната.



Проблемите на Алексиев със спортното „Бугати“ започнали веднага, след като то му бе доставено след 17-месечно чакане. Още на първия ден баровецът закачил возилото на „легнал полицай“ в столичния квартал „Бояна“. Оказало се и че колата не може да преодолее безаварийно и неравните и осеяни с дупки малки улички около имението му. Заради това богаташът наел специален гараж в подземието на жилищен комплекс от затворен тип на столичния булевард „България“, където нощувал автомобила му.

„Когато реши да го шофира, той отива до затворената клетка с „Ролс Ройс“-а си и се мести на „Бугати“-то. Това му създава известни трудности, но пък няма друг вариант да опази здрава колата “, одумват неволите на милионера хора от обкръжението му. Въпреки всички предпазни мерки, взимани за съхраняването на колата за 5 милиона лева, предната броня на возилото била очукана като войнишко канче и затова преди седмици се наложило колата да бъде пратена за поправка.

Засега не е известно каква фактура ще получи Ваньо Алексиев за изправянето на най-скъпите ламарини в света. Знайно е обаче, че само смяната на масло и филтри струва 20 000 евро, а подмяната на четирите гуми – 40 000 евро. Ремонтът най-вероятно ще продължи поне 2 месеца, тъй като франсетата умишлено бавели поправката на детайлите, за да оправдаят солените цени.