Иноваторът в модерната търговия у нас Kaufland България продължава с поетапната модернизация на своите хипермаркети и днес открива два обновени филиала в пловдивските квартали „Христо Ботев“ и „Гагарин“. Общата инвестиция на дейностите възлиза на близо 6 300 000 лева. Фокус на подобренията са витрините с обслужване и в двата магазина, като съоръженията са подменени с най-висок клас хладилни витрини, което задава още по-завишени критерии за хигиена, безопасност на храните, температура на съхранение и визуализация на продуктите. „Витрините на бъдещето“ са нискоемисионни, изградени са според най-модерните екологични стандарти, разполагат с LED осветление и ползват хладилен агент, който е в пъти по-щадящ към околната среда, в сравнение с конвенционалните. На витрините се излагат ежедневно над 400 свежи храни, непакетирани меса и колбаси, сирена, маслини, млечни продукти, салати, риба и морски дарове.

„Продължаваме да инвестираме в иновативни решения, които да гарантират качеството, което предоставяме на нашите клиенти. Новите ни витрини неслучайно могат да бъдат наречени „витрини от бъдещето“, защото те задават нови критерии и нови стандарти, както за нас, така и за целия сектор. С процесите, които протичат в новите ни съоръжения, гарантираме още по-висок контрол при съхранението на свежите ни продукти.“ Това коментира Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България и посочи, че витрините с обслужване в магазинната мрежа в цялата страна са много търсени сред клиентите на веригата. Той подчерта, че по данни на компанията витрината на магазина в кв. Христо Ботев в гр. Пловдив е най-посещаваната в цялата страна.

Освен витрини модернизацията обхваща увеличаване броя на касите на самообслужване и обогатяване на асортимента в специалната секция за готвена храна за вкъщи „To-go”. Според проучване на ритейлъра, отново Пловдив е първенец по брой клиенти, които предпочитат да използват касите на самообслужване. На седмична база между 9 000 и 10 000 клиенти използват възможността да отбележат и платят сами покупките си при пазаруване.

От началото на годината Kaufland България инвестира над 11.5 млн. лв. в реновиране на магазините си, като плановете за тази година са броят на обновените филиали да стане общо осем. Модернизацията е част от цялостното трансформиране на хипермаркетите, което включва както внедряване на технологични иновации, така и разширение на продуктовия асортимент.

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.