Винаги ли клиентът е прав? Трябва ли междуличностен конфликт да става публично достояние? Отговорите на тези въпроси оставяме за вас, а причината въпросите да бъдат породени е скандал между търговец и клиент, прераснал в обиди и заплахи. Напрежението между две жени от Пловдив беше публикувано в социалните мрежи. От снимките на чатовете става ясно, че причина за цветущия език е… отменен час за маникюр.
Снимките и съдържанието им предизвикаха поляризиране на мненията на коментиращите. Едни застават на страната на клиентката и смятат, че „клиентът винаги е прав“ и маникюристката е постъпила грозно, а други защитават тезата, че няма такова нещо и предлагащата услуга има право да получи възнаграждение за времето, когато часът е отменен в последния момент.
Скандалният случай е отпреди ден. В една от групите във Facebook беше публикуван чат между Александра Чаева и нейната маникюристка – Виктория. В разговора става ясно, че клиентката не може да посети салона за красота в уговорения час и желае да отмени процедурата. Тя посочва причината - здравословното състояние на детето ѝ. Веднага след това получава отговор, че трябва да плати неустойка в размер на 45 лв. за отменения в последния момент час.
Това е отворило кутията на Пандора и довежда до скандала между двете дами. Спорът ескалира в обиди, грозни квалификации и заплахи.
Проверка на TrafficNews в салони за красота показа, че е практика в случаите, когато час бъде отменен без основателна причина или в случаите, когато бъде пропуснат няколко пъти, клиентът следва да заплати за пропуснатото време.
След публикувания скандал, вълна от коментари заляха поста. Между потребителите в социалните мрежи започна и дискусия кой е прав и кой - крив в случая. По всяка вероятност се касае и за лично отношение между двете жени, коментират хората и отдават именно на това напрежението между тях, прераснало в обиди.