Неразбориите в градския транспорт на Пловдив продължават, въпреки всички усилия, които Община Пловдив влага за електронната система. Докато испанците от „Индра” се опитват да подкарат системата за ел таксуване и дигиталните табла, явно персоналът в автобусите няма идея в какво се изразява тя.

Читател на TrafficNews изпадна в нелепа ситуация,  предоверявайки се на новите възможности, които дава системата за безкондукторно таксуване. Той е закупил 10 билета за еднократно пътуване, които се зареждат в картата му. Те струват 9 лева, като за да спести 1 лева, той е изпаднал в нелепа ситуация, за която със сигурност  съжалява.

Ето и неговия разказ:

„Искам  да подам сигнал за нередности в градския транспорт в Пловдив и по-точно  за билет за 10 пътувания. Качвам се в поредния автобус  в случая 27, като си валидирам картата, както си му е редът. Тогава кондукторката започна да ми се кара, едва ли не, че не давам пари на тях,  а съм си го купил предварително. Но уви, за „мой късмет” се качва контрола. Представям си документа за пътуване,  при което ми се съобщава, че такъв превозен документ не съществува.

 Бях принуден да сляза на спирката и да платя глоба от 20 лева.  В  мен обаче нямах толкова парии ме принудиха да платя билет, при положение че съм си валидирал билета. Обърнах се към “проблеми с градски транспорт” и ми гарантираха, че ще се заемат с проблема, макар че нямам доверие.
Трябва повече такива случаи да станат публични, за да може да достигне до повече хора и да си търсят правата на макс”, пише нашият читател..

Очаквайте становище от Община Пловдив по случая!

Hi-tech екипът на „Индра” дойде в Пловдив, оправят системата за градския транспортЧетирима души от Испания работят от понеделник заедно с експертите от ОКТ