Испанската фирма „Индра“, която въведе системата за градски транспорт в Пловдив, спази ангажимента си към Община Пловдив. От понеделник в Организация и контрол на транспорта работи един от най-добрите технически екипи на испанците, за да отстранят дефектите в системата.

„Четирима души са от Испания, които работят съвместно с колегите от ОКТ, както и българското звено на „Индра”. Когато приключат с тестовете и излязат с доклад, ще анализираме състоянието на системата и ще видим как да подходим. Тогава ще дадем и повече информация”, заяви зам.-кметът по транспорт Тодор Чонов пред TrafficNews.

Припомняме, че градските власти проведоха работна среща с висшия мениджмънт на фирмата, която усвои 20 млн. лев по Транспортния проект. Тогава стана ясно, че те не знаели за проблеми със системата и това, че голяма част от компонентите й не работят.

Причина за незнанието на „Индра“ за проблемите е късането на нишката при предаването на информацията между отделните й звена. Оказва се, че имало времеви периоди до един месец, в който от фирмата не отговаряли на община Пловдив за различни повреди, които възниквали по системата за таксуване и електронните табла.

След последната среща от „Индра” са поели ангажимент  цялата система да бъде въведена в пълната и производителност. Това обаче трябва да се случи до края на годината, тъй като до тогава изтича гаранционната поддръжка на системата, според договора, който е подписан.

"Индра" не знаели, че системата за градския транспорт не работи, пращат най-добрите си експертиДо края на година системата трябва да заработи в пълната и производителност

Мистичните испанци, едни 20 млн. лева и виртуалната реалност в пловдивските автобусиФирмата с име на Индуския бог на бурите обещала да подкара системата, но догодина си тръгва