Пътуването по  автобусна линия номер 10 от масовия градски транспорт в Пловдив  може да се окаже  изпитание за пътниците, ни пише читателката Даниела Шопова. При едно от пътуванията си миналата седмица, тя налетяла на кондуктор, на чийто служебен бадж било вписано името Иван Иванов. Ето нейния разказ от първо лице:

В четвъртък, около 10.10 часа пътувах в автобус с регистрационен номер РВ6807,  който обслужва линия 10. От  спирката при училище „Екзарх Антим Първи" се качи жена, която застана права и се залови за металната ръкохватка до единичната редица седалки. Автобусът беше не особено пълен, пътничката беше единственият човек, който се возеше прав. Това явно подразни кондуктора Иванов.

„Има празни седалки, отивай да сядаш“- нареди на пътничката. Очевидно не се познаваха, но въпреки това той й говореше на "ти".  Тя благодари и отговори, че слиза след една спирка. И тогава стана страшно.

- Махай се оттук, МА ! Не виждаш ли, че пречиш? Отивай веднага да сядаш някъде, няма да се разправям с теб! – започна да крещи истерично кондукторът.

Жената слисано му отговори, че не вижда с какво пречи и че не е нормално да говори на пътниците с такъв тон.

- С такъв тон ли? С такъв тон ли? С какъв тон искаш да ти говоря, МА? – започна още по-силно да крещи кондукторът.

Тогава се намесихме аз и още една от пътничките. Опитахме се да го накараме да замълчи, да защитим потърпевшата и също да му кажем, че начинът, по който се държи е недопустим. Кондукторът обаче започна да вика още по-силно:

- Млъквайте, гарги мръсни …!

Под оглушителните му ругатни и закани автобусът стигна спирката преди подлеза на Централна поща /в посока ж.к. Тракия/, където жената, предизвикала налудничавото му поведение, слезе. Той се доближи до отвореното стъкло на прозореца и през него продължи да крещи, а доста, след като бяхме отминали спирката, продължихме да слушаме изстъпленията му. 

Предполагам, че на фона на поведението му е излишно да коментирам външния му вид-служителят беше по... шорти!

Уважаема редакция, надявам се чрез вас този сигнал да стигне до собственика на фирмата, която обслужва линия №10. Обръщам се TrafficNews.bg, защото  телефоните, посочени в сайта на  превозвача, е невъзможно да бъдат избрани. А човек с толкова неуравновесено, направо агресивно поведение, е недопустимо да тероризира пътници.

Многобройните ни опити да предадем сигнала на фирмата превозвач „Атвотранс Чолаков” удариха на камък. След разговор с тяхна служителка, която отговаря на телефона за сигнали препратихме 3 пъти сигнала през различни форми. По думите й обаче тя така и не го получила. При опит да разкажем преживяването на пловдивчанката по телефона, въпросната служителка заяви, че е заета в момента, а след това спря да вдига телефона.

 TrafficNews.bg