
През септември Дженифър Лопес участва в шоуто на Versace, когато представи нова версия на емблематичната зелена рокля от церемонията „Грами“ през 2000 г. , а сега италианската марка я направи лице на рекламната кампания за пролет-лято.
На снимките и във видеото, чиито автори на фотографите Мерт Алас и Маркъс Пиггот, певицата и актрисата позират обградени от своите цифрови портрети, светещи клавиатури и лога на марката.
Новата кампания на Versace изследва размиването на границите между обществения и личния живот в днешното онлайн общество, предаде "Канал 3".
Заедно с Лопес в рекламната кампания е взела участие и Кендъл Дженър.
Още от категорията
Виж всички
За шести път: Пловдив стана столица на маникюра, връчиха отличията на най-добрите маникюристи

Моделът Елизабет Хърли разкри как поддържа кожата си

Аметистово лилаво – най-актуалният цвят за новия сезон
Акценти
Виж всички



Изведнъж стана ясно, че са пълни идиоти





Разпитват пред психолог Дебора в Пловдивския съд днес
Темите на Traffic News
