
През септември Дженифър Лопес участва в шоуто на Versace, когато представи нова версия на емблематичната зелена рокля от церемонията „Грами“ през 2000 г. , а сега италианската марка я направи лице на рекламната кампания за пролет-лято.
На снимките и във видеото, чиито автори на фотографите Мерт Алас и Маркъс Пиггот, певицата и актрисата позират обградени от своите цифрови портрети, светещи клавиатури и лога на марката.
Новата кампания на Versace изследва размиването на границите между обществения и личния живот в днешното онлайн общество, предаде "Канал 3".
Заедно с Лопес в рекламната кампания е взела участие и Кендъл Дженър.
Още от категорията

Елена Кристиано получи наградата "БГ Модна икона" 2025

Сделка в света на модата: „Прада” купува „Версаче”

Най-впечатляващите визии на наградите "Оскар"
Акценти



Зингаревич ще предложи 3 варианта за бъдещето на Ботев

Рекорд! В Казанлък приготвиха най-дългата вита баница с рози




