През септември Дженифър Лопес участва в шоуто на Versace, когато представи нова версия на емблематичната зелена рокля от церемонията „Грами“ през 2000 г. , а сега италианската марка я направи лице на рекламната кампания за пролет-лято.
На снимките и във видеото, чиито автори на фотографите Мерт Алас и Маркъс Пиггот, певицата и актрисата позират обградени от своите цифрови портрети, светещи клавиатури и лога на марката.

Новата кампания на Versace изследва размиването на границите между обществения и личния живот в днешното онлайн общество, предаде "Канал 3".
Заедно с Лопес в рекламната кампания е взела участие и Кендъл Дженър.

Още от категорията
Виж всички
За шести път: Пловдив стана столица на маникюра, връчиха отличията на най-добрите маникюристи
Моделът Елизабет Хърли разкри как поддържа кожата си